برنج های مضر ایرانی

برای کسب اطلاعات جامع در خصوص " برنج های مضر ایرانی " با وبسایت برنج خالص ایرانی همراه باشید.

برنج در اکثر شهر‌های جهان، یکی از پر طرفدار‌ترین مواد غذایی محسوب می‌شود. برنج به عنوان غلات، تولید و به بازار عرضه می‌گردد. این محصول، بعد از ذرت و نیشکر، سومین فرآورده‌ی پرمصرف کشاورزی به حساب می‌آید. ساکنین کشور‌های مختلف، این غلات را با نام rice می‌شناسند. کشاورزان در شهر‌ها و استان‌های مختلف ایران، مشغول تولید این فرآورده، هستند. برنج و سایر غلات تولیدی این مناطق، در معرض آسیب‌ها و خطرات بسیاری همچون حشرات و آفات، قرار می‌گیرند. کارشناسان ژنتیک، با مقاوم کردن این فرآورده‌ها در مقابل بیماری‌ها و حشرات موذی، به تولید محصولی با دستکاری ژنتیکی رسیده‌اند.

برنجی که برای استقامت در برابر آفت‌های مختلف، توسط دانشمندان تغییر می‌کند و به عنوان محصولی پر بازده در کشاورزی، به حساب می‌آید را برنج تراریخته ایرانی می‌نامند. پیش از تولید، برنج تراریخته را توسط دستکاری ژنتیکی مولکول DNA و کروموزوم‌های مربوطه، به صورت مقاوم تبدیل می‌کنند. فرآورده‌هایی که تغییرات بسیاری را در درون خود جای داده‌اند، با وجود مزیت‌ها و تولید محصولات بسیار زیاد، امکان شیوع بیماری‌ها و آسیب زدن به سلامتی بدن را نیز دارند. به همین دلیل برنج‌های تراریخته، جزو برنج های مضر ایرانی به حساب می‌آیند.

برنج های تراریخته ایرانی از جمله برنج بینام ، امراللهی ، فجر ، شیرودی و ندا می باشند که توسط دستکاری ژنتیکی مولکول DNA و کروموزوم‌های مربوطه ، به صورت مقاوم تبدیل شده اند و این برنج ها امکان شیوع بیماری‌ها و آسیب زدن به سلامتی بدن را نیز دارند .

شکل ظاهری برنج های تراریخته به شرح ذیل می باشد :

  • بینام و امراللهی : این دو برنج کشت دوم می باشند و در پخت بسیار قد می کشند جهت اطلاع بیشتر در صفحه دانستنی های این وبسایت می توانید با مضرات برنج کشت دوم آشنا شوید .
  • فجر : ظاهری شیشه ای دارد که همانند برنج های پاکستانی می باشد ( سودجویان، این برنج را با پاکستانی ترکیب می کنند و به عنوان فجر با قیمت های پایین تر در بازار توزیع می کنند )
  • شیرودی و ندا : ظاهری همانند برنج هاشمی دارند و پس از گذشت چند ساعت بعد از پخت سفت و خشک می شود ( سودجویان، این برنج را با هاشمی ترکیب کرده یا با اضافه کردن اسانس های معطر و طعم دهنده به این دو محصول آنها را به جای هاشمی در بازار با قیمت های پایین تر به فروش می رسانند )

راه تشخیص برنج تراریخته و ارگانیک از نظر قیمت

بهترین راه تشخیص قیمت می باشد البته هستند افرادی که برنج های ترکیبی را با قیمت های بالا توزیع می کنند و در این مورد فقط می توانید از طریق آنالیز کیفیت در آزمایشگاه مواد غذایی تشخیص دهید که فعلا خارج از محتوای ماست . اما در مورد افرادی که قیمت های پایین تر از قیمت اصلی در بازار به فروش می رسانند ، بهترین راه تشخیص می توانید وارد وبسایت برنج خاص ایرانی شوید و برنج نگین را انتخاب کرده و سپس مقدار 1000 کیلو گرم را انتخاب کنید. قیمتی که مشاهده می کنید ، قیمت خرید با حمل بار به نرخ روز عمده فروش است و اگر قیمت در شهر محل زندگی خود مشابه یا پایین تر از این قیمت باشد شک نکنید که برنج نا خالص می باشد و به هیچ وجه خریداری نکنید در صورت لزوم می توانید مقداری کم خریداری کنید و در آزمایشگاه مواد غذایی آنالیز کنید . ( سلامتی شما آرزوی ماست )

مضرات برنج تراریخته ایرانی برای سلامتی بدن

مصرف برنج های تراریخته ایرانی ، بیماری‌های مختلفی در بدن ایجاد می‌کند و ضرر‌های بسیاری برای انسان دارد. برنج تراریخته ایرانی باعث اختلال در سلامتی و ایجاد مشکلاتی همچون اوتیسم، آلزایمر، دیابت، سرطان و غیره، در افراد مختلف می‌شود. شما می‌توانید بعد از مصرف برنج‌های خوش طعم و سالم سایت برنج خالص ایرانی، محصولات آن را به دوستان و نزدیکان خود، پیشنهاد دهید تا آن‌ها نیز از مصرف فرآورده‌های با کیفیت، لذت ببرند.

وسایت برنج خالص ایرانی، عرضه کننده‌ی بهترین و با‌کیفیت‌ترین برنج های ایرانی غیر تراریخته می باشد . شما می‌توانید با کیفیت ترین برنج ایرانی خالص با عطر و طعم طبیعی در چندین نوع ( دانه کامل تا دانه شکسته ) را با خیال راحت و همچنین ارسال به سراسر کشور خریداری کنید.

اگر شما مشتاق به کسب اطلاعات بیشتری در خصوص برنج های مضر ایرانی هستید، با مطالعه‌ی ادامه‌ی محتوا، همراه ما باشید.

شناسایی برنج تراریخته ایرانی

برنج های مضر ایرانی، دارای معایب زیادی برای بدن هستند. در بازار، برنج بی‌کیفیت، قیمت بسیار پایین‌تری نسبت به برنج مرغوب دارد. بعضی از غلات جزو محصولات تراریخته به حساب می‌آیند. شما می‌توانید توسط تحقیق و پرسیدن از کارشناسان این حیطه، مطالعه‌ی کتاب‌های مختلف، جست و جو در اینترنت و غیره نام محصولات تولید شده توسط این روش را، بدست آورید. برنج بینام ، امراللهی ، فجر ، شیرودی و ندا نیز جزو محصولاتی با تغییر ژنتیکی، محسوب می‌شوند.

راه شناخت اصولی برنج تراریخته از غیر تراریخته

امروزه برنج های مضر ایرانی در غالب محصولات تراریخته شناخته می‌شوند. این دو دسته برنج غیر تراریخته و تراریخته، شباهت‌های زیادی با یکدیگر دارند. راه شناخت اصولی استفاده از روش‌های آزمایشگاهی جهت تشخیص کیفیت برنج می باشد . البته ارزش این را دارد که برای سلامتی خود ارزش قائل شویم .

از اینکه تا پایان محتوا با وبسایت برنج خالص ایرانی همراه بودید سپاسگزاریم ...